lördag 12 januari 2013

En apelsin tack :))


I dag så är det lördag och det är nästan helt vitt på utsidan. Känns lite konstigt, nu när julen är över. 
Tycker att det skulle ha kvittat med snön just nu. 

Tänker även idag bjuda er på en rolig lista.

Vilken frukt åt du senast? 
Ja du, har för mig att det var en apelsin. Äter inte så ofta frukter. 
Borde nog äta mer frukter.

Är du värd mer än andra människor?
Klart att jag är värd mer än andra. 
Men om man tänker efter så är lika mycket värda.

Vad heter du på facebook?
Mitt namn så klart !!

Vilket barnprogram är roligast?
Brukar inte se så ofta på barnprogram nu förtid, 
men såg en del jag var mindre och då var denna min favorit


Är tjejer eller killar bäst?
Ja du både tjejer och killar.

Äter du kanterna på brödskivan?
Jo de e klart jag gör

Är du vegetarian/vegan?
NEJ de är jag inte !

Har du en egen lägenhet?
Jo det har jag :)

Te eller kaffe?
Oj svårt. Gillar båda två faktiskt. 
Te är gott och mysigt och dricka likaså kaffe



Laddar du ner film/musik olagligt?
Ibland.

Eller lyssnar du via spotify?
Klart att jag gör.

Vart är du just nu?
Är hemma

Sitter du på en stol från Ikea?
Vet inte riktigt vad den kommer ifrån. Kan vara en Ikea stol. 

Vem är du kär i?
Min pojkvän såklart

Vilka är din favoritlåtar just nu?
Har många favoriter. Svårt att välja bara en. 
Men skall försöka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar