onsdag 30 januari 2013

Kika in här så får ni se något roligt

Hej på er alla !!

Hoppas att ni alla har det bra där ute. Jag vet att det är lite dött här inne just nu, men känner att jag behöver ha en liten paus ifrån bloggen. Har inte hänt så mycket eller det kanske det har gjort sökte lite utbildningar som jag hoppas att jag kommer i på. Håller allt som finns på att jag kommer in men tror att chansen är liten för att hela Göteborgs kommun drar in på alla sina utbildningar. Vilket är riktigt tråkigt, tydligen så tar det in folk som inte har så mycket utbildning. Men men sak samma. 

Jag hoppas att jag kommer in åtminstone. I så fall börjar jag att studera i mars.

Kommer att fortsätta när jag har orken, tycker att det är riktigt roligt att blogg men känner att jag inte vet riktigt vad jag skall skriva om så jag tar en lite paus härifrån. Men jag kommer att komma tillbaka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar