onsdag 21 november 2012

Dag 1 Berätta om dig själv


Kommer att köra igång med det jag nämnde i går kväll

Idag så kommer jag att berätta lite kort om mig själv. 

Jag är en glad tjej på 30 år som bor i Göteborg tillsammans med min pojkvän.
Vi bor i en lägenhet rätt så centralt. 
Jag har två syskon, en bror och en syster
Har inga barn än så länge, men vill har inom en snar framtid. 
Måste ordna upp allt med livet först.

Jag tycker mycket om att lyssna på musik och laga mat.
Vad jag gillar för typ av musik då ?
Jag är faktiskt en allätare. Gillar det mesta inom musik. Kan tycka en grupp gör en riktigt bra låt, fast sen kanske de inte gör så mycket bra låtar. 

Ni kommer att märka vad för typ av musik jag gillar. Kommer lägga upp mycket sköna klipp här på bloggen som jag gillar. 


Det var lite kort om vem jag är !!!


En favorit låt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar