lördag 24 november 2012

Dag 4 Bloggar jag läser


Finns faktiskt en hel del bloggar som jag följer. Vissa mer än andra. Tänkte nämna några av alla som jag följer. Har valt ut fem stycken som jag tittar in på varje dag. 


Jag börjar med Pernilla Wahlgrens blogg. Hennes blogg följer jag för att det är roligt att läsa om alla hennes roliga äventyr både privat och på scenen. Tycker att det är en riktigt bra blogg.


Följer även Annica Englund som var med i vårens omgång av Big brother. Tycker att hennes blogg är intressant och även att hon kommer med många bra små tips varje dag.


Följer även Laila Bagge Wahlgrens blogg. Hennes blogg är riktigt bra. Man för följa hennes liv som mamma åt Liam och lille Kit. Men även vad hon jobbar med. Vilket är riktigt roligt. Det kan vara riktigt roliga inlägg emellanåt.


Följer även frisören och mamman ifrån Skövde Johanna Toftby. Man får följa henne som frisör och hennes liv som mamma åt två döttrar. Sen blir det även lite olika hår och smink tips. Tycker att hennes blogg är riktigt bra. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar