lördag 1 december 2012

1 December




Det är 1 December idag och nu är det faktiskt dax för mig att avslöja hur jag skall göra med kalendern. Först tänkte jag har lite olika inlägg varje dag, men sen kom jag på att jag kan ju lika väl lägga ut en hel kalender.
Och då tänkte jag vilken skall jag lägga upp? Tänkte att det måste ju vara en favorit och att den skall ha några år på nacken. 

Vilken kalender passar inte bättre än "Dieselråttor och Sjömansmöss" . Så den fick det bli, så alltså framtill jul så kommer det att komma upp ett nytt avsnitt. Hoppas att ni gillar den! Tycker faktiskt att den är riktigt mysig. Finns många kalendrar som varit  riktigt bra genom åren. En del har varit bra och några varit sämre. 


Så det är alltså den kalendern som jag kommer att visa varje dag fram till julafton.


Vi startar idag med det första avsnittet. Nu kör vi är ni med !!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar