onsdag 12 december 2012

Det är en speciell dag idag :)



Idag är det en riktigt speciell dag:)

Det är inte vilken dag som helst:)

Det är ett magiskt datum :)

Det är idag egentligen man skall gifta sig. 

Det är faktiskt sista gången det kan bli så coolt.

Tänker nämligen på att det är den 12 december 2012. 

Undra hur många som gifter sig idag. 

Tänk att ha 12-12-12 på sitt vigsel bevis.



Idag är det inte bara ett magiskt datum utan det är även onsdag och halva veckan är gjorde. Vi är även ett steg närmare JULAFTON. 

Nu går det fort. 

Tänkte fråga er en sak.
Har tänkte att göra om lite här inne efter jul och nyår.

Jag vill veta vad ni tycker om sidan och vad ni vill läsa mer om.
Skulle vara kul att veta. 
Sen vill jag även kolla om ni tycker att det är för mycket eller för lite av något.
Vill även veta vad som är bra eller mindre bra med sidan. 
Ni kanske till och med vill läsa mer om mitt liv och mina funderingar med lite små tips emellan. Låter det som något kul att läsa om?
Ni kanske vill ha något video inlägg på mig ??
Jag vill veta allt vad ni tycker. 
Ni kanske att sidan är rörig eller att den är bra som den är.
Har ju inte bloggat speciellt länge här inne, men har bloggat innan på 

Kika in där om du är osäker på vad som hände innan denna sida.

Det är en del som bara går in och kollar utan att lämna någon kommentar. 
Vill ha många kommentarer älskar det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar