tisdag 11 december 2012

Grevens återkomst....

I dag är det som sagt tisdag och dagar bara rullar iväg som vanligt. Tänkte nämna lite om årets julkalender, som är Mysteriet på Greveholm det har nog ingen missat tro jag. Men det har ju varit en hel del skriverier om programmet. En del anser att det är fel att visa detta. Barnen träffar ju på spöken och det tycker en del är farligt. Var det så mycket klagomål när den gick senast?
NEJ !!

Jag kom i alla fall inte ihåg något att det var tal om att det skulle vara fel och barn får fel uppfattning.
Men då kan väll de som tycker att programmet är fel sluta titta då. För jag tycker att det är bra och spännade. I gårdagens avsnitt så gick manusförfattarna ut och varna om att det skulle bli otäckt. Men jag undrar vad det var som var otäckt. 

Här är barnen i den första omgången. Den lilla tjejen dyker upp även i årets omgång vilket är kul för då ser man att åren har gått, för nu är hon vuxen. 


Här är årets familj. En lite annorlunda familj. Pappan är författare och nu försöker mamman kolla om hon är kunglig. Barnen är också riktigt bra. Spökena är detsamma som i förra omgången. Vilket är riktigt roligt :)

Om du inte har sett kalendern så tycker jag att du skall gå in och kolla på den.
Den ligger uppe på svtplay ett tag till.
Om du gillar lite kusliga saker kika in den. För den är lite spännande ändå.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar