onsdag 9 januari 2013

Alla flickor utom jag.....


Hej på er alla!!

Hoppas att ni har det bra där ute.
Tänkte bara påminna er om att delta i dagens blogg. 
Det är en hel del som redan har anmält sig att de vill vara med. 
Så om vill vara med och tävla gör det redan idag för att på fredag så drar jag en vinnare,
 kanske blir i ett video inlägg. 
Alla kommer att ha lika stor chans att vinna. Vinnaren presenteras på lördag här på sidan och jag kommer även att meddela vinnaren. 
 Kan säga att nästa vecka så kommer jag att ändra lite på den att göra den lite svårare. 
Denna veckan är den riktigt lätt :)
Du kan även klicka på denna bilden så kommer du också till sidan






Som att det är onsdag idag och jag har lovat er att ta en låt som betyder lite extra för mig.
Idag så blir det alltså ALLA FLICKOR med Linda Bengtzing.
Det blev denna inte bara för texten till låten utan att denna låten hade jag som ringsignal på min mobil när jag träffa min nuvarande pojkvän. Varje gång man hör den så kommer alla minnen upp och allt som hände i början. Men kommer inte skriva det här just nu tar det en annan gång om ni vill höra.
Kan säga att det är romantik på hög nivå :)
Om ni vill höra så får ni skriva en kommentar om att ni vill höra story.

Här är början på själva låten. 
Vem får inte minnen av denna låt :)

Han har bakåt slickat hår
Han tar varje chans han får
Men jag vet att han har en hemlighet
Som ingen vet
Han står här utanför min dörr
Och tror att allting kan bli som förr
Men jag vet att han har en hemlighet
Som ingen vet


En kvinnokarl som utger sig

Att han är gåvan just till dig
Han är stadens lustlakej







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar