onsdag 2 januari 2013

Har du någonsin...



Hej på er alla!!!

Hoppas att ni hade en riktigt bra nyårsafton.
Jag hade en riktigt rolig kväll.
Firade den i Bollebygd hos min syster.

Tänkte att jag skulle starta igång detta året med att göra lite olika saker bestämda saker olika klockslag.
Ni kommer nog att se vad som kommer att hända. Kommer självklart att skriva om massa andra roliga saker också. Det kommer att se precis som vanligt. Kommer självklart att komma upp massa goda recept och mycket annat. 



Klockan 12 varje dag så kommer det att under denna månad komma upp lite frågor om mig själv. 
Vilka får ni se!
Nästa månad så kommer jag att köra fokus på melodifestivalen.

Sen kl 14 så kommer det att komma upp massa roliga saker även då.
Vad får ni se då.




Men nu är ju klockan som sagt 12 och då kör vi en liten lista och lite roliga frågor om mig.
Idag så handlar listan om saker som jag  gjort eller inte gjort.

Dejtat två personer åt gången:  Nej
Varit kär: Ja, är det nu.
Förlorat någon speciell person: Nej
Varit deprimerad: Nja
Varit så trött att du somnat sittandes: Nej
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
Brutit ett ben? Nej
Gjort nåt du ångrar? Nej
Hoppat Bungee Jump? Nej
Ljugit för någon du tycker om? Nej
Ätit en hel tårta? Nej
Gjort bort dig offentligt? Nej eller kanske. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar