söndag 13 januari 2013

Line of fire




Hej på er alla!! 
Hoppas att ni har det riktigt bra. 
Som ni kanske har sett så har de inte kommit någon rolig lista än.
 Men tänkte faktiskt köra den nu istället.


Hur många barn vill du ha: 
Ja du två eller tre tycker jag räcker faktiskt även om det är roligt med barn. 

Har du några husdjur: 
Nej men har både kanin, fågel och hund. 
Tror att det blev några fiskar där också 

Vill du ändra ditt namn: 
Nej är faktiskt nöjd med mitt namn

Någonting som du längtar till: 
Sommaren helt klart. 

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: 
Nej är nöjd om det är :)
Eller kanske inte., lite mer pengar skulle inte sitta fel

Vad lyssnar du på just nu: 
Just nu så spelas faktiskt denna
Otroligt men sant faktiskt:)



Vad gör dig irriterad just nu: 
Ja du inget vad jag kan komma på

Singel/upptagen: 
Upptagen faktiskt

Stjärntecken: 
Våg




Kille eller tjej: 
Tjej så klart

Högskola: 
Nej 

Hårfärg: 
Brunt :)

Längd: 
Ja du ungefär 165. Var ett tag sen jag mätte mig

Vad gillar du gällande dig själv: 
Ja du allt :)

Piercings: 
Nej 

Tatueringar:
Faktiskt inte någon, men har funderat på att gör en. 
Vet inte var jag skall sätta den och hur den skall se ut. Men vill göra en. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar