måndag 7 januari 2013

Sushi i mängder :)



Hej på er!!

Måndag idag och en ny vecka.
Hoppas att ni har haft en kanon bra helg. 
Jag har haft en riktigt bra helg.
Igår söndag så var jag hos kusinen som redan har gått och blivit myndig. 
Herregud, vad  de blir stora och jag fortfarande är kvar på 20+ .

Det bjöds på mycket god mat. 
Tänkte visa er lite av vad som bjöds


 Vi fick sushi i massor :) 
Riktigt gott var det


Sen fick vi även en riktigt god daimglasstårta som jag faktiskt missa att ta receptet på.



Tänkte att jag även idag skall bjuda er på en riktigt skön lista om mina favoriter. 

Favorit

Film?

Oj det här var svårt. Har många som är bra. Men jag nämner några som jag tycker är riktigt bra. Fyra år till med bla Björn Kjellman, Änglagårds filmerna och En gång i Phuket





Låt?
Har många favorit låtar, så jag har faktiskt svårt att välja en. Men jag tar en som är favorit just nu.


Mat? 
Gillar många rätter men en god köttbit och potatisgratäng är aldrig fel. Gärna ett glas vin till det då.

Dryck? 
Riktigt svårt men kör på tea. Vad slår en god kopp tea.



Färg? 
oj svårt :) Men kör på lila 

Stad? 
Göteborg helt klart :)

Land?
Sverige. 
Varmt land, har alltid drömt att få besöka Australien. Men har aldrig fått komma dit än, men skall dit en vacker dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar