fredag 16 november 2012

Hej och välkommen !!!



Hej på er alla där ute. Tänkte att jag skulle köra igång denna sidan lite smått idag. Har sagt att jag skulle köra igång i December men kör igång idag istället.

Kanske skall berätta lite om vem jag är! 

Jag är en glad tjej  på 25+ från Göteborg. Jag tycker om att lyssna på musik och att laga mat. Vilket kommer att visa säg här på sidan. På denna sida kommer det att dyka upp många goda recept och massa andra roliga saker. Har bloggat tidigare på Tingeling2012.spotlife.se. Denna kommer ungefär att se ut på samma sätt. Kände att jag ville byta plattform ett tag. Man känner sig väldigt begränsad av att blogga på en sida. Detta känns mycket bättre redan nu. Men det känns lite ovant nu i början. Kommer faktiskt att lägga upp flera inlägg per dag har som mål att få upp minst 4 stycken inlägg per dag. ibland är det mer och bland mindre.

Men nu tycker jag att vi kör. Är ni med eller ??


Har under några fredagar nu, lagt upp lite olika fräckisar och roliga historier. Kommer även att göra det på denna sidan. Som att det är fredag idag så tänkte jag presentera två stycken fräckisar.







Om ni kan några egna roliga historier eller fräckisar så kan ni skicka in den till mig, så kanske det dyker upp på sida. Om du har en blogg säg den så länkar jag till din blogg. Min adress är tingeling2013@gmail.com







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar