måndag 31 december 2012

Mitt 2012...



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Faktiskt inte. Allt rulla på som vanligt.

Hur har ditt 2012 varit? 
Riktigt bra

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? 
Självklart. Allt kommer att bli bättre än vad det varit detta år. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Det har kommit många bra låtar under 2012. Men tar tre låtar som jag kommer att bär med mig in till 2013.
Börjar med låt nummer 1.

Denna låten är riktigt bra. Hon fick ett stort genombrott när hon var med i så mycket bättre 2011 speciellt med låten Mikrofonkåt. 2012 så släppte hon en svensk skiva.

Nummer 2 är också en artist som har valt de svenska spåret. Vilket är riktigt bra låtar.


Sarah Dawn Finer fick ett bra år. Först så var hon programledare för melodifestivalen. Sen så släppte hon en riktigt bra skiva med hjälp av Mauro Scocco. 

Nummer tre kommer ifrån programmet Så mycket bättre. Det är Darins version på Olle Ljungströms En apa som likar mig. 





Han behöver inte mer presentation än så.

Favoritprogram på tv? 

Hela Sverige bakar och Xfactor. Har funnits många program som man har sett, men dessa två har fastnat mest under året som gått. 

Vad jag minns mest av 2012?

Ja du bra fråga

Vad gjorde du på din födelsedag 2012 ? 

Jag fyllde 30 år i år och jag fick en riktigt bra present. Jag fick biljetter att få gå på Lena Philipsson. Vilket jag gjorde tillsammans med mamma, pappa, syster och hennes sambo och självklart så fick mig pojkvän följa med.

Vad fick dig att må bra ? 

Familj och pojkvännen.

Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013

PENGAR :)))

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:

Ta för sig mer och tänk framåt.
Ha riktigt kul. Tänk positivt.
Börja träna och även rör på dig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar