tisdag 22 januari 2013

Hej på er alla :)

Hej på er alla!! 
Idag så är det Tisdag. Hoppas att ni hade en riktigt bra dag. Jag har en hyfsat bra dag, men skall inte betunga er med mina problem. Det blir bara tråkigt att läsa. För problem har jag, det skall jag inte sticka under stolen  med att jag inte har. Men skall försöka att lösa det på något sätt men vet inte riktigt hur. Vad det är för problem får vi ta en annan dag, en annan tid och kanske inte ens här inne.  Detta är alltså inte en gråta ut blogg.
 Jag tänker i iallafall bjuda er på en riktigt grym produkt för håret. 


Detta är en intensiv reparerande leave-in serum Den är för torrt och skadat hår. Provitamin B5 och UV-skydd reparerar, återfuktar och skyddar ditt hår. Håret blir slätt och silkeslent samt får glans och lyster.

Ta några droppar i handflatorna och fördela i håret, fokusera på hårtopparna. Skölj ej ur.

Den finns att köpa här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar