lördag 19 januari 2013

I feel good




Hej på er alla!!
Idag så är det lördag för er som inte redan visste det. Detta inlägg skulle egentligen komma vid 2 idag på dagen men kommer nu istället. Hoppas att ni alla har haft en bra och dag och får en kanon bra kväll. 


Alltså bli så irriterande på mig själv vänder helt på dygnet. Lägger mig sent och vaknar på tok för sent. 
Måste försöka att vända tillbaka dygnet för att inte sova bort hela mitt liv, men som sagt så har jag inget arbete just nu så därför blir det lite så. Men vad skall man göra. Utan pengar inget att göra om dagarna. 
Någon som har något förslag?

Det kanske finns någon där ute som vill ha hjälp med något? 
Ställer gärna upp? Du skall då bo i Göteborg!!


Tänker iallafall presentera en lista idag.

Vilket datum fyller du år? 
3 oktober, samma dag som ZLATAN :)


Hur gammal blir du nästa födelsedag? 

31


Vad använder du för parfym? 

Använder en massa olika. Men gillar denna



Hur ofta duschar du?  

Nästan varje dag.


Vilken egenskap önskar du att du hade haft? 

vara mer ordningsam och hålla kolla på saker och ting runt omkring mig. 
Är inte den som tycker om att städa. Men skall bli bättre på det. 


Har du bra hälsa? 

Jo det tycker jag att jag har även om inte konditionen är den bästa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar