tisdag 8 januari 2013

Sanningen om dig



Tjääna idag så är det tisdag. Det är grått och tråkigt väder ute. Känner inte alls för att gå ut men måste fixa lite saker ute idag. Hade tänkt att jag skall försöka att få Arbetsförmedling att fatta att jag måste ha något att göra om dagarna.  Försökte att prata med dem i höstas och även innan jul med alltifrån praktik till utbildning men det tycker att jag kan redan det som jag söker, men det handlar inte om att jag skall lära mig något nytt utan att jag skall börja komma in i arbetslivet. Har inte arbetat på nästan två år.
Som det ser ut nu så gör jag ingenting och det kommer inte funka i längden. Att bara att gå hemma utan inkomst. Men jag tycker faktiskt att de är skönt att inte göra något, men det blir så att man sitter framför datorn hela dagen istället.
Men över till något helt annat. Har inte tänkte att dela med mig av mina problem till er, det är inte så kul att läsa om. Tänkte jag även idag skall skriva en liten lista. Idag så blir det några sanningar om mig själv :)



Vad heter du? 
Emma

När fyller du år? 
Fyller år på samma dag som Zlatan, alltså den 3 oktober

Är du singel?
NEJ

Vad har du för ögonfärg? 
Bruna/gröna

Barn?
Nej inte än

Bor du hemma?
Nej, lägenhet tillsammans med pojkvännen 

Har du många vänner?
Klarar mig bra

Är du oskuld?
Nej 

Hur gammal var du när du fick din första kyss?
De skulle ni gärna vilja veta va. De håller jag för mig själv faktiskt

Röker du?
Nej och kommer aldrig att göra det heller

Äter du mycket godis?
Nja lagom

Är du kär?
Klart jag är :)

Har du snattat någon gång?
Nej 

Har du stulit pengar från dina föräldrar?
Nej 

Har du gråtit dig till sömns? 
Nej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar